×

Rendelés menete


Menüpontok és folyamatok


ADATAIM
 
  • Jelszó módosítás:
    • az első belépés után célszerű átírni a jelszót. Ha eddig még nem tetted, akkor most változtasd meg a jelszavad, a biztonság érdekében
  • Adatok módosítása:
    • ha POSTÁZVA kéred a csomit: Átvételi helyszín lenyíló menüből a Saját címedet válaszd ki
    • ha SZEMÉLYESEN VESZED ÁT, akkor: Átvételi helyszín lenyíló menüből a megfelelő helyszínt kiválasztod
    • telefonszám csak ebben a formátumban legyen: 20-3131157, majd MENTÉS
    • Átvételi helyszín lenyíló menüben kijelölt címet kezeljük alapértelmezettként a továbbiakban
    • Hírlevélre felíratkozás vagy lemondás
    • számlaszám: 3x8 karakterrel megadva, köztük kötőjelekkel, az átutalás küldőjének azonosításhoz szükséges. Pl: 10300002-10594758-49020015
         
RENDELÉSEIM
 
  • itt az eddigi rendeléseid láthatóak
  • ÚJ megrendelés leadása: 
    • vagy a közvetlen rendelés mezőben megadod a szükséges adatokat majd RENDELÉS gomb megnyom. A
    • vagy a megfelelő LOGO-t megnyom és az átvisz az adott webshop oldalára. Ott a keresett terméket kosárba teszed, onnan a szükséges adatokat átmásol a UKorders rendelő box-ba.
    • Másoláshoz ajánlottan Ctrl+C majd Ctrl+V
    • Utána a boxon a Kosárba gomb megnyom, majd a Vissza a UKorders oldalára. Itt látod a leadott rendelést, ha OK, akkor Rendelés gomb megnyom és kész
    • FONTOS: figyelj a Beszállító helyes kiválasztásánál, pl az akciós Next az Next SALE legyen és ugyanitt a kód csak így nézhet ki pl: 123-456 (7 karakter)
  • Új rendelés TÖRLÉSE: amíg a terméket nem vettük meg, törölheted a rendelést. A termékre vonatkozó sor végén kipipálni majd KIJELÖLTEK LEMONDÁSA gomb megnyom
  • Sikeres rendelés: amit már sikerült megvásárolnunk, de a termék még nem érkezett meg Budapestre
  • Sikertelen rendelés: próbáltuk mér megvenni a rucit (pl boltban kerestük), de nem jártunk sikerrel. Hamarosan megpróbáljuk újra a beszerzést.
  • Megérkezett: a ruci Bp-n, a raktárban várakozik. Postázható vagy átvehető
  • Később veszi át: a Bp-re megérkezett ruci átvétele vagy postázása elhalasztva a köv. szállítmányig a megrendelő kérésére
  • Fizetve: a már kiegyenltett termékek, de még postázás vagy átadás ELŐTT állnak
  • Lemondott: korábban felkerült új rendelés, melyet még a vásárlás előtt töröltél
  • Korábban rendelt: ez a rendelés történet, a termék már a vevőhöz került. Ha a bizonylatszámot klikkeled megmutatja a csomagban elszámolt és átadott termékek listáját

Rendelés folyamata az átvételig

 
  1. Új megrendelés leadása a honlapon keresztül. A tétel felkerül a honlapra. Törölhető még.
  2. Sikeres rendelés: megvettük, és ez látható már az oldalon is. Emailt küldünk a vásárlásról (Értesítés sikeres rendelésről - UKOrders). A termék már nem törölhető.
  3. Megérkezett termékek Bp-re: emailt kapsz ezekről a termékekről.
TEENDŐ: az emailt követően ellátogatsz a honlapra és a RENDELÉSEIM/MEGÉRKEZETT menüben, és a lap alján meghatározod, mi történjen a csomival.
A: saját címre kéred a postázást. Átvételi helyszín kiválasztás lenyíló menüből Saját Cím kiválaszt, majd JÓVÁHAGY. Rövidesen pontos postaköltséget kalkulálunk és azzal kiegészítve számoljuk az átutaláskor kért összeget.
B: személyesen veszed át a csomit az átvételei pontjaink valamelyikén: Átvételi helyszín kiválasztás lenyíló menüből egy megfelelő cím kiválasztása majd JÓVÁHAGY. Az átutalás a megadott összeg szerint történik. (Kiegyenlítetlen termékek összege/ pénzügyek menü)
C: később szeretnéd átvenni a csomit: KÉSŐBB VESZEM ÁT gomb. Az elkészült csomi nálunk várakozik. A csomagban lévő rucik árát kérjük ebben az esetben is rendezni, a folyamatos rendelhetőség érdekében.  Az átutalás a megadott összeg szerint történik. (Kiegyenlítetlen termékek összege/ pénzügyek menü)

Figyelem: Bankban történő, közvetlen készpénz befizetések után 425 Ft kerül levonásra, ennyivel kevesebb érkezik meg hozzánk. Ezt kérlek vegyétek figyelembe. Az átutalalásokat ez a szabály nem érinti.

Mindhárom esetben megváltoztatható az átvétel módja, helyszíne vagy a postázási cím is.
 
Betöltés...